تبلیغات
موزیك - چربی های باسنتان را آب کنید
دوشنبه 21 تیر 1389  09:59 ق.ظ
توسط: مهاجر

                

کار کردن روی عضله باسن تمرین کردن روی عضله باسن آنقدرها هم که فکر میکنید سخت نیست. تقریباً هر زمانی که از پاهایان استفاده می کنید روی این عضله کار می شود اما برای شکل دادن به عضله باید همه آن کارها را کمی سخت تر و شدیدتر از معمول انجام دهید.حرکات و تمرینات زیر به خوبی روی عضلات باسن کار می کنند:· پله نوردی· دویدن در کوه· دوچرخه سواری· دو سرعت· لانگز· اسکاتاما با انجام اسکات های ساده و معمولی نمی توانیم به عضلات باسن خود شکل بدهیم، با بالا رفتن عادی از چند پله هم همینطور. درمورد این عضله هم درست مثل همه عضلات دیگر برای رشد باید با اضافه کردن وزنه و شدت به تمرینات خود استقامت را بالا ببرید. یکی از بهترین نمونه ها حمل کردن یک ساک سنگین حیت پله نوردی به مدت نیم ساعت است. این حرکت به حدی روی عضلات باسنتان کار می کند که فردای آن حتماً پا درد خواهید داشت.اما اینهم ککمی افراطی است. بهترین و قدیمی ترین راه برای شکل دادن به عضلات باسن همان انجام تمرینات بدنسازی و کار با وزنه در باشگاه است. ساختن یک باسن شکل گرفته و زیبا کاری کاملاً احساسی است. مدت زمان زیادی می برد و نتیجه هم خیلی کند عایدتان می شود. اما، با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار می دهیم، آب کردن چربی های اضافه باسن و شکل دادن به عضلات آن بسیار ساده خواهد بود. برای از بین بردن چربی های باسن به سرعت هرچه تمامتر باید به موارد زیر دقت کنید:

1. کاهش وزن عمومی بدنبله، احتمالاً حدس می زدید. اگر می خواهید باسنی خوش فرم و زیبا داشته باشید، باید چربی هایی که احاطه اش کرده است را از بین ببرید. این هم مثل هر ماهیچه دیگر بدن است. اگر می خواهید تفکیک و شکل آن مشخص شود باید لایه چربی روی آن را آب کنید.اینجا نمی خواهیم به بررسی این بپردازیم که اصلاً باسن بزرگ زیباست یا کوچک. هر دو آنها زیبایی خودشان را دارند. این مقاله مربوط به خانم هایی است که می خواهند چربی باسنشان را آب کنند و ما فقط روی این تمرکز می کنیم.نکته ای که باید مثل همیشه متذکر شویم این است که شما نمی توانید فقط چربی یک قسمت خاص از بدنتان را آب کنید. اگر می خواهید باسنی خوش فرم داشته باشید باید چربی همه بدنتان را پایین بیاورید.برای کاهش سریع چربی به سه چیز نیاز دارید:

1. رژیم غذایی

2. تمرینات بدنسازی

3. تمرینات ایروبیک یا هوازیدر این مقاله هر سه آنها را به اختصار بررسی می کنیم. برای کاهش وزن باید ن بیشتر از آنچه که مصرف می کنید، کالری بسوزانید. این را با بالا بردن متابولیسمتان با خوردن غذاهای مناسب و انجام صحیح تمرینات هوازی می توانید تقویت کنید.

2. تمرینات شدید کاردیو (هوازی)تا به حال یک فوتبالیست یا دونده را دیده اید که باسن زشت و چاق داشته باشد؟ مطمئناً اینطور نیست. این افراد آنقدر می دوند و حرکات مخصوص باسن انجام می دهند که دیگر چربی روی باسنشان نمی ماند. اگر شما هم می خواهید باسنتان را شکل دهید باید همان کارها را انجام دهید.بهترین نوع تمرینات هوازی مناسب برای باسن، نوع هوازی شدید است. دویدن روی کوه، حرکات لانگز، اسکات با پرش و امثال آن. می بینید وقتی شیل سطح را افزایش می دهید یا ورزش هوازی می کنید که باعث می شود بیشتر از حد معمول خم شوید، از عضلات باسنتان استفاده بیشتری می شود. پس اگر می خواهید باسنتان را شکل دهید باید سخت ترین نوع تمرینات هوازی را انتخاب کنید.

3. تمرینات بدنسازیتمرینات بدنسازی برای باسن آنقدرها هم سخت نیست اما ضروری است. تمرینات بدنسازی نه تنها به عضلات باسنتان فرم می دهد بلکه متابولیسم بدنتان را هم بالا می برد و درنتیجه کالری و چربی بیشتری می سوزانید و در طول روز کالری کمتری جذب می کنید. همه اینها برای شکل دادن به عضله مورد نظرتان عالی است.بهترین تمرینات بدنسازی مخصوص باسن:همانطور که گفتیم، اضافه کردن استقامت به حرکات عادی بهترین ایده ممکن است. در زیر به بهترین تمرینات بدنسازی مخصوص باسن اشاره می کنیم:

1. اسکات پرشی: این حرکت آنچنان روی پایین تنه تان کار می کند که حسابی به درد و سوزش می افتد. این حرکت خیلی سریع نتیجه می دهد.

2. لانگز با وزنه: اگر زانو درد دارید این حرکت را انجام ندهید، در غیر اینصورت حرکتی بسیار عالی برای شکل دادن به عضلات باسن است.

3. استپ با وزنه: ابتدا با وزنه سبک شروع کرده و کم کم آنرا سنگین تر کنید.

4. دویدن روی کوه: یکی از بهترین و محبوب ترین حرکات است.

5. دستگاه پرس پا: این دستگاه بدنسازی اغلب کمتر توسط خانم ها در باشگاه استفاده می شود. با کمک این دستگاه و با استفاده از وزنه های سنگین می توانید خیلی خوب روی عضلات باسنتان کار کنید.اینها نمونه هایی از بهترین حرکات بدنسازی مخصوص باسن بودند که برایتان عنوان کردیم. اگر همین پنج حرکت را هم به خوبی انجام دهید مطمئن باشید که نتیجه عالی نصیبتان خواهد شد

    http://groups.yahoo.com/group/jms02/join    

 

 

 

 


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
Do you get taller when you stretch?
یکشنبه 2 مهر 1396 02:39 ق.ظ
After looking at a number of the blog posts on your site, I seriously like your
technique of blogging. I saved it to my bookmark website list and
will be checking back in the near future. Take a look at my website
as well and tell me what you think.
Foot Issues
سه شنبه 17 مرداد 1396 05:01 ق.ظ
Hi, i think that i noticed you visited my site thus i got here to
go back the choose?.I am trying to to find things to enhance my website!I assume its adequate to use some of
your ideas!!
Foot Issues
جمعه 13 مرداد 1396 02:46 ب.ظ
My brother suggested I might like this web site.
He was entirely right. This post actually made my day.
You can not imagine just how much time I had spent for this info!

Thanks!
leg an foot pain
سه شنبه 6 تیر 1396 10:17 ق.ظ
Because the admin of this website is working, no question very rapidly it will be renowned, due
to its feature contents.
http://annabellemashiah.beeplog.com/809808.xml
چهارشنبه 3 خرداد 1396 02:11 ب.ظ
Please let me know if you're looking for a article author
for your blog. You have some really good posts and I think I would be a good asset.
If you ever want to take some of the load off,
I'd absolutely love to write some articles for your blog in exchange for a link back to
mine. Please send me an e-mail if interested. Kudos!
mehdi
-
سلام برزندگی
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

چگونه عزیز همسرمان باشیم؟..........شنبه 26 تیر 1389

چگونه عزیز همسرمان باشیم؟..........شنبه 26 تیر 1389

هشت باور غلط درباره دندان‌ها..........شنبه 26 تیر 1389

هشت باور غلط درباره دندان‌ها..........شنبه 26 تیر 1389

باورهای غلط درباره كرم‌های ضد آفتاب..........شنبه 26 تیر 1389

باورهای غلط درباره كرم‌های ضد آفتاب..........شنبه 26 تیر 1389

ویتامین و املاح مورد نیاز برای جلوگیری از ریزش مو..........شنبه 26 تیر 1389

ویتامین و املاح مورد نیاز برای جلوگیری از ریزش مو..........شنبه 26 تیر 1389

راههایی برای فرار از گرمازدگی..........شنبه 26 تیر 1389

راههایی برای فرار از گرمازدگی..........شنبه 26 تیر 1389

چند راه‌حل برای افزایش حافظه كوتاه‌مدت..........شنبه 26 تیر 1389

چند راه‌حل برای افزایش حافظه كوتاه‌مدت..........شنبه 26 تیر 1389

چربی های باسنتان را آب کنید..........دوشنبه 21 تیر 1389

چربی های باسنتان را آب کنید..........دوشنبه 21 تیر 1389

گزارش گاردین از تصمیم صداوسیما برای خرید سریال «لاست»..........دوشنبه 21 تیر 1389

همه پستها